اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مدارس هرمزگان بصورت یکپارچه تعطیل نمی‌شود

استاندار هرمزگان گفت: مدارس هرمزگان بصورت یکپارچه تعطیل نمی‌شود و مراکز آموزشی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فعال هستند و در صورت نیاز به تعطیلی در یک مدرسه تصمیم‌گیری می‌شود.

بازخبر/   مهدی دوستی صبح امروز (۱۷ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: استفاده از ماسک، تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای پیشگیری از ابتلا به سویه اُمیکرون و کاهش عوارض و آسیب‌های این بیماری ضروری است.

وی اظهار کرد: در همه شهرستان‌های هرمزگان روند تزریق دُز سوم واکسن کرونا تسریع شود و فرمانداران به طور جدی این مهم را پیگیری کنند.

دوستی با اشاره به جلوگیری از تجمعات غیرضروری در راستای پیشگیری از ابتلا به سویه اُمیکرون، اظهار کرد: نقش بخش گردشگری در اقتصاد و اشتغال هرمزگان بسیار مهم است و باید فعالیت آن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه یابد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: در خصوص آیین اعتکاف نیز اصل بر برگزاری آن است، اما باید برای مصرف غذا، محلی در فضای باز مساجد آماده شود و ضمن انجام تست کرونا، نظارت لازم بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مراسم اعتکاف صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات باید کامل رعایت و در اداراتی که میزان رعایت کم است، به مدیران آن اخطار و تذکر جدی داده می‌شود.

دوستی اضافه کرد: شناورهای مسافری که از سیستم تهویه مناسب برخوردار هستند و دستورالعمل‌های بهداشتی در آن‌ها رعایت می‌شود، می‌توانند با ظرفیت کامل فعالیت کنند، اما شناورهایی که سیستم تهویه مناسب ندارند تا زمان رفع مشکل باید با ظرفیت کمتر فعالیت کنند.

وی در پایان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و اصناف در نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا به دانشگاه علوم پزشکی استان کمک کنند و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *