ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

۵ زبان برنامه نویسی درآمدزا طبق تجربه شخصی من

در این مطلب ۵ زبان برنامه نویسی که طبق تجربه شخصی نگارنده در بازار توجه بیشتری دارد و می تواند پولسازتر باشد را معرفی می کنیم.

در این مطلب ۵ زبان برنامه نویسی که طبق تجربه شخصی نگارنده در بازار توجه بیشتری دارد و می تواند پولسازتر باشد را معرفی می کنیم. آموزش فلاتر

  1. ۱٫ C. و C++

ریشه زبان های برنامه نویسی مانند سی شارپ، جاوا و جاوا اسکریپت، سی یکی از قدیمی ترین زبان هایی است که معمولا مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری هستید، حتما باید C را یاد بگیرید زیرا پایه ای برای توسعه C++ نیز فراهم می کند. در علوم کامپیوتر و برنامه نویسی از C و C++ به طور گسترده استفاده می شود.

C و C++ هر دو به عنوان زبان‌هایی با کارایی بالا در نظر گرفته می‌شوند و به طور گسترده در مناطقی که عملکرد بسیار مهم است، مانند محصولات تجاری (Adobe)، برنامه‌های کلاینت/سرور، و بازی‌های ویدیویی استفاده می‌شوند. طبق گفته Glassdoor، یک برنامه نویس C و C++ هر سال به طور متوسط ​​۷۶۵۰۰ دلار حقوق می گیرد.

۲Go.

Go که در سال ۲۰۰۷ توسط گوگل برای API ها و برنامه های کاربردی وب توسعه داده شد، اخیراً شروع به تبدیل شدن به یکی از سریع ترین زبان های برنامه نویسی در حال رشد کرده است. Go به دلیل سادگی بسیار محبوب است. می تواند سیستم های چند هسته ای و پایگاه های کد عظیم را مدیریت کند. Go با نام Golang نیز شناخته می شود و به دلیل آشنایی با نحو و سادگی استفاده در بین شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات محبوبیت دارد. Twitch، Dropbox و Uber از جمله شرکت هایی هستند که از Go به عنوان زبان برنامه نویسی خود استفاده می کنند. Go به دلیل عملکرد و چابکی خود در بین دانشمندان داده محبوبیت

پیدا کرده است. یک توسعه دهنده Go می تواند به طور متوسط ​​سالانه ۹۲۰۰۰ دلار دستمزد دریافت کند و مطابق با glassdoor تا ۱۳۴۰۰۰ دلار درآمد کسب کند.

  1. ۳٫ PHP.

PHP در سال ۱۹۹۰ ایجاد شد، این یک زبان برنامه نویسی منبع باز است که بسیاری از توسعه دهندگان وب برای یادگیری آن ضروری می دانند، زیرا این زبان برای ساخت بیش از ۸۰٪ وب سایت ها استفاده می شود. فیس بوک و یاهو از جمله شرکت هایی هستند که از زبان برنامه نویسی استفاده می کنند. توسعه دهندگان همچنین از این زبان برای نوشتن اسکریپت های خط فرمان، اسکریپت های سمت سرور و برنامه های دسکتاپ استفاده می کنند. برای مبتدیان، PHP یک زبان نسبتا آسان برای یادگیری در نظر گرفته می شود. برنامه نویسان پی اچ پی به طور متوسط ​​سالانه ۸۱۵۰۰ دلار حقوق دریافت می کنند. آموزش html هم بخش جدایی ناپذیر از یادگیری پی اچ پی است.

۴٫٫ Matlab

Matlab ابتدا در اواسط دهه ۱۹۸۰ منتشر شد و یک زبان برنامه نویسی اختصاصی متعلق به MathWorks است. Matlab برای استفاده توسط مهندسان و دانشمندان ساخته شده است و برای ساخت برنامه های یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق استفاده می شود. همچنین برای ایجاد الگوریتم، تأیید تحقیق، پردازش تصاویر و تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می شود.

 

وب سایت MathWorks دارای بخش گسترده ای است که به شما امکان می دهد در مورد matlab اطلاعات بیشتری کسب کنید. به گفته ziprecruiter، یک توسعه دهنده Matlab به طور متوسط ​​سالانه ۱۰۱۰۰۰ دلار حقوق می گیرد.

۵R.

یک محیط نرم افزار رایگان برای گرافیک و محاسبات آماری، R یک زبان برنامه نویسی است که به طور گسترده در میان آماردانان و داده کاویان استفاده می شود. آنها عمدتاً از برنامه نویسی R برای تجزیه و تحلیل داده ها و توسعه نرم افزارهای آماری استفاده می کنند. برنامه نویسی R توسط راس ایهاکا و رابرت جنتلمن ایجاد شد و در کنار پایتون، به یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در سال ۲۰۲۱ تبدیل شد. طبق آمار ziprecruiter، توسعه دهندگان R به طور متوسط ​​۹۱۰۰۰ دلار حقوق دریافت می کنند.

در قالب یک جمع بندی باید گفت امروزه صدها زبان برنامه نویسی در دسترس هستند، با این حال، اینها فقط ۱۰ زبان برتر هستند که باید انتخاب کنید و محبوب ترین یا گسترده ترین آنها هستند. زبان های مورد استفاده در اکثر شرکت ها در سراسر جهان. اگر می‌خواهید شغل خود را تغییر دهید یا در نقش فعلی خود از نردبان بالا بروید، مهم است که زبان‌های برنامه‌نویسی را که تقاضای بالایی دارند، ارتقا دهید و به یادگیری آن ادامه دهید. به دوره آموزشی PGP Artificial Intelligence and Machine Learning’ Great Learning بپیوندید. شغل رویایی خود را باز کنید و بیشترین مهارت ها را بیاموزید.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *