ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی منجر به قتل در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از اشرافیت بالای اطلاعاتی استان در دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی منجر به قتل در شهرستان بندرعباس خبر داد.

بازخبرسردار غلامرضا جعفری در گفت و گو با ایسنا، افزود: در پی اعلام عوامل کلانتری ۱۷ شهرستان بندرعباس مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی فی مابین دو گروه از جوانان ۶ و ۷ نفره منجر به قتل یکنفر از طرفین درگیری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع پس از دستگیری تعدادی از طرفین درگیری توسط کلانتری مربوطه و انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات بدوی مشخص شد طرفین درگیری به حمایت از دوستان خود وارد نزاع شده که در این میان مقتول بر اثر ضربات وارده توسط چاقو پس از اعزام به بیمارستان فوت و ضاربین پس از خاتمه درگیری همگی از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان عنوان کرد: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی پس از شناسایی سایر متهمین با تلاش مضاعف و شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به دستگیری ۳ نفر از متهمین متواری شده که پس از انتقال آنان به پلیس آگاهی همگی صراحتا به بزه ارتکابی خود مبنی بر مشارکت در نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل و همچنین ایراد ضرب و جرح عمدی معترف شدند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: با اعترافات متهمان به قتل، صحنه قتل به دستور مقام قضائی بازسازی و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شهروندان و سازمان‌های متولی امر درخواست کرد: به جهت پیشگیری از وقوع چنین حوادثی، آموزش مهارت های زندگی (کنترل خشم، حل مسئله، مقابله با استرس …) و ارائه مشاوره در محلات و مدارس را در رأس امورات کاری قرار دهند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *