ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
وزیر بهداشت:

منطقه مکران به مراکز درمانی و بهداشتی بیشتری احتیاج دارد

وزیر بهداشت گفت: یکی از برنامه‌ها در منطقه مکران استقرار جمعیت بیشتر در سواحل این منطقه است و البته پیش نیاز این امر هم توجه به زیرساخت‌ها و تامین نیازهای عمومی مردم از جمله در حوزه درمان است.

بازخبر /  بهرام عین‌اللهی صبح امروز (۲۳ دی ماه) در نشست شورای اداری شهرستان جاسک، افزود: منطقه مکران یکی از مناطق مستعد توسعه است که بایستی زیرساخت‌های لازم در آن ایجاد شود.

وی بیان کرد: این شهرستان با توجه به ساختار جمعیتی به مراکز درمانی و بهداشتی بیشتری احتیاج دارد و نیاز است این دغدغه مهم مردم پوشش داده شود.

عین اللهی عنوان کرد: یکی از برنامه‌ها در منطقه مکران استقرار جمعیت بیشتر در سواحل این منطقه است و البته پیش نیاز این امر هم توجه به زیرساخت‌ها و تامین نیازهای عمومی مردم از جمله در حوزه درمان است.

وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت کرونایی کشور تصریح کرد: در استان هرمزگان مشکلی خاصی وجود ندارد و در شرق این استان نیز باید مراقبت بهداشتی زیاد شود تا درگیر بیماری کرونا و سویه جدید نشود.

وی ادامه داد: در این شهرستان در بحث خانه‌های بهداشت اقدامات خوبی شده اما یک مسئله ای که وجود دارد بحث پراکندگی جمعیت است و اگر بتوانیم کانون جمعیتی برای افزایش خدمات ایجاد کنیم قطعا می‌توان سطح خدمات را افزایش داد.

به گزارش ایسنا، دکتر عین اللهی بعد از شهرستان جاسک به شهرستان سیریک خواهد رفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *