اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

شناسنامه اهالی چراغ آباد هشت‌بندی صادر و تحویل شد

اهالی روستای چراغ آباد توکهور و هشت‌بندی شهرستان میناب دارای شناسنامه شدند.

بازخبر /  با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان، نماینده مدیر کل ثبت احوال هرمزگان و جمعی از مسئولین شهرستان میناب شناسنامه اهالی چراغ آباد هشت‌بندی از توابع شهرستان میناب صادر و به آنها تحویل داده شد.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان در این زمینه به ایسنا، گفت: در راستای انجام وظایف ذاتی ثبت احوال  و حقوق شهروندی، تعداد ۳۸ جلد شناسنامه افراد فاقد شناسنامه در روستای چراغ آباد توکهور و هشت‌بندی صادر و به آنها تحویل داده شد.

راشد رشیدی اظهار کرد: این افراد مدت‌ها بود که بدون شناسنامه بودند که این امر برای آنها مشکلاتی ایجاد کرده بود به همین دلیل با اقداماتی که توسط دستگاه های مختلف و پیگیری های ویژه‌ای که توسط اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان انجام گرفت شناسنامه این افراد صادر و به آنها تقدیم شد.

وی عنوان کرد: از جمله مشکلاتی که این افراد به دلیل نداشتن شناسنامه با آن مواجه بودند عدم دسترسی به خدمات آموزشی، درمانی، رفاهی و … اشاره کرد که با صدور شناسنامه برای آنها می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

رشیدی خاطرنشان کرد: صدور شناسنامه افراد به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و روند صدور آن نیز با سرعت انجام شد و خوشبختانه این کار با موفقیت به سرانجام رسید و افراد فاقد شناسنامه در این روستا دارای شناسنامه و سند هویتی شدند.

وی در پایان  از مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان و مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب و سایر دستگاه‌های مربوطه که همکاری بسیار زیادی در راستای به ثمر رسیدن این امر مهم و صدور شناسنامه برای هم استانی های عزیز داشته اند، قدردانی کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *