اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

جشن هنر “بازیافت هرمز” برگزار می‌شود

جشن هنر بازیافت هرمز از ۲۸ الی ۳۰ دی ماه در جزیره هرمز برگزار خواهد شد.

بازخبر / آشغال آرت یک رویداد هنری مستقل برای گردهمایی هنرمندان و کسانی است که باور دارند هنر می تواند چراغی باشد برای بیداری در جهانی که به دست انسان نا آگاه در حال تخریب است.

در این تجربه جمعی به دعوت تماشاخانه هرموز از علاقه مندان دعوت می شود با استفاده از زباله های رها شده در طبیعت جزیره هرمز به خلق اثر در هر شاخه و گرایش هنری بپردازند. رویداد “آشغال آرت” از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ دی ماه در ساحل سنگ مرغان جزیره هرمز در بخش های نمایش محیطی، هنر اجرا مجسمه و چیدمان محیطی،هنر محیطی، هنر صدا و  ویدئو آرت به طور غیر رقابتی برگزار خواهد شد.

علاصه مندان می تواند ایده خود را به صورت مکتوب ، تصویر و یا فایل صوتی به شماره واتساپ دبیرخانه رویداد ۰۹۳۶۴۶۹۵۲۲۷ ارسال کنند. این امکان برای شرکت کنندگان وجود دارد که پس از حضور و بازدید از محل رویداد ، ایده خود را مطرح کنند. شما می توانید به صورت گروهی در این رویداد مشارکت داشته باشید و برای نام نویسی کافی است تصویر کارت ملی اعضای گروه را ارسال کنید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *