آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

بازگشایی مسیرهای مسدود روستایی بشاگرد پس از سیل

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جاسک گفت: مسیر ۵۰ روستای مسدود شده بر اثر بارندگی اخیر به صورت کامل بازگشایی شد.

بازخبر / رسول بخش حاتمی پورصبح امروز (۲۲ دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در روزهای پس از وقوع بارندگی ها، سه گروه از راهداری در محورهای جاسک به بشاگرد، جاسک به سیریک و جاسک به کنارک با ۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۲۷۵ کیلومتر از راه‌های کوهستانی و صعب العبور بازگشایی شدند و همچنان رفع آب بردگی و تسطیح راه‌های کوهستانی نیز در حال انجام هست، تصریح کرد: اکنون هیچ راه روستایی مسدود شده بعلت بارندگی در شهرستان جاسک وجود ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جاسک اضافه کرد: بر اثر بارندگی ها و طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۵۰ روستا در جاسک قطع شد و ۳۶۰ راه روستایی بر اثر بارندگی های ۱۰ روز پیش در هرمزگان مسدود و تخریب شد.حدود ۶۰ راه روستایی باقی مانده هم که در بستر رودخانه ها هستند با فروکش کردن روان آب ها بازگشایی می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *