اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس اتاق اصناف مرکز هرمزگان:

مسئولان همراهی بی قید و شرط بازاریان در محدودیت‌های کرونایی را فراموش نکنند

رئیس اتاق اصناف مرکز هرمزگان، با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به دغدغه های اصناف در شرایط سخت اقتصادی کشور گفت: انتظار می رود، متولیان امر همراهی بی قید و شرط بازاریان در محدودیت های کرونایی را به فراموشی نسپرده و برای جبران برنامه ریزی و اقدام کنند.

بازخبر/ علی باصره در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مغفول ماندن دغدغه های اصناف و بازاریان هرمزگان اظهار کرد: توجه ویژه دولت مردان انقلابی و نمایندگان مجلس به مطالبات به حق بازاریان از درخواست های اصلی و اولویت نخست اتاق اصناف هرمزگان است.
.
وی در ادامه به ظرفیت های عظیم جامعه اصناف و بازاریان اشاره کرد و افزود: اصناف چه پیش از پیروزی  انقلاب شکوهمند اسلامی و چه پس از آن همیشه یار و یاور انقلاب اسلامی بوده اند و یکی از پشتوانه های اصلی نظام به شمار می روند.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران ضمن بیان اینکه ارزش و اهمیت اصناف و کسبه در دین مبین اسلام بسیار بالا است، افزود: ۴٠ هزار کسبه در استان و ٢٠ هزار واحد صنفی در مرکز هرمزگان فعالیت دارند که می تواند به اقتصاد استان رونق دهند.

باصره ادامه داد: بنابراین با توجه به اهمیت این قشر تاثیرگذار در اقتصاد کشور، نمی توان نسبت به رفع مشکلات و دغدغه آنان بی تفاوت بود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان تصریح کرد:  اصناف در شرایط سخت اقتصادی به خصوص در سال جاری با توجه به نوسان قیمت ها، گرانی ها و… که هم بر مردم و هم بر اصناف و کسبه فشار آمده، به خوبی تاکنون این شرایط را مدیریت کرده اند و امیدوارم به زودی این شرایط سخت سپری شود.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از استاندار هرمزگان به موجب ابلاغ دستور به دستگاه ها و صنایع استان در راستای تامین کالا و خدمات مورد نیاز مجموعه خود از صنوف استان خاطر نشان کرد: در ارتباط با رسیدگی به رفع مشکلات اصناف در استان بایستی تقسیم کار کرد، از جمله در اداره کل امور مالیاتی، در حوزه مدیریت شهری و درحوزه امور اقتصادی، برنامه ریزهای مناسب انجام شود.

باصره در بخش پایانی سخنان خود ضمن تشکر از مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، معاونت ها و ادارات متولی حوزه اصناف بیان کرد:  همکاری، حمایت و نظارت های این سازمان همواره موجبات دلگرمی اصناف و رونق بازار بوده و خواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *