ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

راه های مقابله با اومیکرون استقبال از تزیرق دُز سوم واکسن کروناست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در مبتلایان به سویه اومیکرون که دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند، شدت علائم بیماری بسیار پایین بوده است

 بازخبر/  علی رئوفی صبح امروز (۱۹ دی ماه) در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، با اشاره به شناسایی مبتلایان جدید به سویه اومیکرون کرونا، عنوان کرد: با توجه به افزایش جزئی آمار مبتلایان به سویه اومیکرون کرونا در هرمزگان، مردم از تزریق واکسن به ویژه دُز سوم، بیش از پیش استقبال کنند.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی کاهش بستری های مبتلایان به سویه اومیکرون تزریق واکسن کرونا است که سبب شده به صورت خفیف علائم این بیماری در افراد بروز کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: در کسانی که سه دوز واکسن را تزریق کرده اند، شدت علائم بیماری بسیار پایین بوده است و بدون بستری در بیمارستان و به صورت سرپایی مداوا شده اند.

رئوفی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی شهرستان های استان هرمزگان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

وی گفت: هرمزگان در دو هفته اخیر، تنها یک مورد فوت به دلیل بیماری کرونا داشته است و امیدواریم با افزایش پوشش تزریق واکسن در جامعه هدف و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، آمار فوت بر اثر این بیماری، به صفر برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: با توجه به خطر گسترش سویه های جدید کرونا، استفاده از ماسک، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و عدم برگزاری تجمعات بسیار ضروری است و در شرایط فعلی میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید افزایش پیدا کند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *