ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبرداد

از تأمین بذر و دام سبک تا بسته های معیشتی در مناطق سیل زده هرمزگان

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از مساعدت ویژه این نهاد برای تأمین بذر، علوفه، دام سبک، لوازم خانگی و بسته های معیشتی و پروتئینی به‌منظور جبران بخشی از خسارت های زلزله و سیل در هرمزگان خبر داد.

بازخبر/    عارف نوروزی صبح امروز (۱۸ دی ماه) در خصوص نشستش با استاندار هرمزگان، اظهار کرد: پیرو سفر معاون اول رییس جمهور به هرمزگان و دستور ویژه وی مبنی بر رفع نیازهای خانوارهای آسیب دیده از زلزله و متعاقب آن وقوع سیل در روزهای اخیر، در دیدار با استاندار هرمزگان، نیازهای استان بررسی شد.

وی با اشاره به تأکید استاندار هرمزگان بر تأمین بذر مورد نیاز کشاورزان برای دوره کشت آتی گفت: علاوه بر بذر مورد نیاز، علوفه و یونجه به میزان توافق شده در اختیار کشاورزان استان قرار خواهد گرفت.

نوروزی افزود: در زلزله آبان ماه و سیل دی ماه هرمزگان، دام ها و احشام تعدادی از دامداران و اقشار محروم تلف شد که بر اساس توافق صورت گرفته، ۸۰۰ رأس دام سبک برای کمک به آن ها توزیع می شود.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، همچنین گفت: طی زلزله گذشته و سیل اخیر، لوازم ضروری برخی از خانوارها دچار آسیب شد که تدابیر ویژه ای از سوی ستاد اجرایی اندیشیده شده و کمک های لازم در این زمینه انجام می شود.

وی بیان کرد: پنج هزار بسته معیشتی و پروتئینی نیز بین آسیب دیدگان زلزله و سیل اخیر از سوی ستاد اجرایی فرمان توزیع می شود.

همچنین مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز از اهتمام ویژه معاون اول رییس جمهور و عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منظور حل مشکلات مردم استان هرمزگان و آسیب دیدگان  زلزله آبان ماه و سیل اخیر قدردانی کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *