ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

دولت با تسریع در اجرای مصوباتش، کام تلخ مردم سیل زده را شیرین کند

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: امیدوارم دولت نیز با جبران خسارات وارده به ویژه در بخش کشاورزی در مناطق سیل زده، بخشی از مشکلات را بکاهد تا حاصل دسترنج کشاورزان هرمزگانی اینچنین سبب خسارت به زندگی شان نشود.

بازخبر/ محمد آشوری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده بخش تخت و شمیل بندرعباس، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هرمزگان طی سال های گذشته در معرض خشکسالی بوده و امسال تا مرز خالی شدن آب سدها هم پیش رفت که نیاز شدید به بارش برای گذر از این شرایط بحرانی ضروری بود که با لطف پرورگار نعمت آسمانی باران نیز هرمزگان را فرا گرفت و خوشخبتانه شاهد عبور موقتی از این تنش آبی هستیم.

وی با بیان اینکه گرچه بارندگی اخیر خسارات فروانی به زیرساخت های تأسیساتی و بخش کشاورزی هرمزگان وارد کرد، افزود: در بازدیدی که با حضور استاندار هرمزگان انجام شد از نزدیک مشکلات خسارات وارده به بخش کشاورزی در بخش های تخت و شمیل با حضور برخی از مدیران دستگاه های اجرایی بررسی شد و امیدوارم هر چه سریعتر با تصمیمات فوری بتوانیم کام تلخ مردم سیل زده را شیرین کنیم.

آشوری با تقدیر از رسیدگی رئیس جمهور و دولتمردان به وضعیت استان های سیل زده و بازدید وزرا از مناطق آسیب دیده، عنوان کرد: امیدوارم دولت نیز با جبران خسارات وارده به ویژه در بخش کشاورزی در مناطق سیل زده، بخشی از مشکلات را بکاهد تا حاصل دسترنج کشاورزان هرمزگانی اینچنین سبب خسارت به زندگی شان نشود.

وی با بیان اینکه مجلس در این مبحث تمام قد پشتیبان دولت بوده و هرجا نیاز به کمک فکری و قانونی باشد همراه دولت خواهیم بود، اضافه کرد: در این وضعیت باید مدام مسیر اجرای مصوبات و همچنین بازسازی تاسیسات زیرساختی را پیگیری و در روند اتمام آن تسریع ببخشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *