ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان خبرداد

اسکان اضطراری بیش از ۲۰۰ خانوار سیل زده در هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: در پی بارندگی‌های چند روز اخیر بیش از ۲۰۰ خانوار در هرمزگان اسکان اضطراری داده شده اند.

بازخبر  مختار سلحشور صبح امروز (۱۴ دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: روستای تُنبِک شهرستان میناب با ۱۲۰ خانوار بطور کامل تخلیه و در روستای حَکَمی اسکان اضطراری داده شده اند.

وی با اشاره به اسکان ۵۰ خانوار روستای سنگی شهرستان رودان در یک سالن ورزشی در سطح شهر رودان نیز عنوان کرد: شرایط اسکان اضطراری روستای لیره‌ای در شهرستان جاسک هم در مکانی امن فراهم شده است که از مردم این روستا درخواست می‌شود به این مکان منتقل شوند.

سلحشور با بیان اینکه بیشتر مشکلات مناطق سیل زده آب گرفتگی منازل و معابر عمومی است، خاطرنشان کرد: تاکنون پتو، موکت، اقلام مورد نیاز و ۱۰ تن نایلون بین افزاد مورد نیاز توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با اشاره به اینکه ۷۰۰ بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های سیل زده توزیع شده است، اضافه کرد: نیروهای هلال احمر در همه مناطق سیل زده در حال توزیع بسته‌های معیشتی و تخلیه گل و لای از منازل هستند.

سلحشور اضافه کرد: در بندرعباس شرایط پایدار است، ولی در شهرستان‌های میناب و رودان با فروکش کردن آب تلاش می‌شود شرایط پایدار شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *