اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ارسال مواد غذایی و راه اندازی آشپزخانه پخت غذای گرم در مناطق سیل زده هرمزگان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خمینی در استان هرمزگان از ارسال مواد غذایی ۷۲ ساعته و راه اندازی آشپزخانه جهت پخت غذای گرم در مناطق تحت تأثیر بارندگی اخیر خبرداد.

بازخبرمنوچهر دانشمند صبح امروز (۱۴ دی ماه) در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: علی‌رغم ارسال موادغذایی ۷۲ ساعته باهمکاری گروه‌های جهادی همکارستاد نسبت به راه اندازی آشپزخانه امدادی سیار در شهرستان های رودان و بستک جهت خدمت رسانی به مردم سیل زده دایر می شود و همچنین در شهرستان‌های دیگر هم در دست راه اندازی است.

وی اظهار کرد: در جریان بارش های شدید باران در استان هرمزگان کمک های امدادی و جیره ۷۲ ساعته شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، عدس، سویا، کنسرو تن ماهی و لوبیا، پتو و … جهت امداد رسانی به مردم سیل زده در مناطق مختلف استان ارسال شد.

دانشمند عنوان کرد: آشپزخانه امدادی سیار بنیاد احسان نیز برای طبخ غذای گرم در روستاهای شهرستان رودان و بستک از امروز آماده خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در ادامه بارش های اخیر در هرمزگان نقاط مختلف و جزایر استان تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفته و برخی منازل نیز تخریب و یا دچار آسیب جدی شده اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *