اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

خسارت ۱۷ میلیارد ریالی سیلاب به تأسیسات آبرسانی سیریک/آبرسانی بدون مشکل در جریان است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان از وارد آمدن خسارت ۱۷ میلیارد ریالی به تاسیسات آبرسانی سیریک در بارش روزهای اخیر خبر داد.

بازخبر/  امین قصمی صبح امروز (۱۴ دی ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه منابع اصلی تولید شهرستان سیریک از دشت راونگ میناب است، افزود: در پی بارشهای شدید در این منطقه، متأسفانه راههای دسترسی به محل خط انتقال ۴۰۰ میلیمتری که دچار حادثه و خسارت شده مسدود است که در تلاش هستیم با بازگشایی معبر اکیپ تعمیرات در محل حضور یافته و در کمترین زمان ممکن نسبت به تعمیرات اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد، آب شهر سیریک نیز از شیرین سازی آب دریا تأمین می شود که با سرازیرشدن آب رودخانه های مجاور این شهر، و گل آلود شدن آب دریا، تولید متوقف شده اما آبرسانی در جریان است.

به گفته مدیرعامل آبفا، مشترکین شهر سیریک دارای مخازن ذخیره مناسب هستند که با کمترین مشکل تا زمان آرامش دریا، آبرسانی انجام می شود.

قصمی با اشاره به خسارت ۱۷ میلیارد ریالی بارندگی به تأسیسات آبرسانی شهرستان سیریک، عمده این خسارت ها در بخش منابع تولید و خطوط انتقال عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، با تعمیرات اساسی دو واحد آبشیرین کن در یکماه گذشته، تولید و توزیع آب شهر سیریک پایدار شده و با راه اندازی آبشیرین کن زیارت و خط انتقال جدید از دشتهای میناب، مشکل نوبت بندی آب این شهرستان مرتفع می شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *