ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

وقوع ۲۶۷ مورد شکستگی و سقوط درخت در طوفان شب گذشته بندرعباس

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از اعلام ۲۲۲ مورد شکستگی و ۴۵ مورد سقوط درخت در طوفان شب گذشته خبر داد.

بازخبرمصطفی خادم صبح امروز (۱۳ دی ماه) در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت بوستانها و فضاهای سبز شهری، اظهار کرد: با اعلام دستگاه‌های مربوطه در خصوص وقوع بارندگی شدید و طوفان اخیر و همچنین آماده‌باش کامل مجموعه شهرداری، گشت‌ها و اکیپ‌های مربوطه به منظور رفع مشکلات احتمالی فعال شده و به حالت  آماده‌باش در آمده‌اند.

وی افزود: با شروع طوفان، رفع سریع مشکلات ناشی از سقوط یا شکستگی درختان و همچنین سایر حوادث حوزه فضای سبز در دستور کار این عوامل قرار گرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس همچنین عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های اعلام شده، تاکنون ۲۲۲ مورد شکستگی درخت بر اثر طوفان شب گذشته رخ داده که نیروهای مربوطه در حال جمع‌آوری شاخ و برگ هستند و بزودی پایان می‌یابد.

وقوع ۲۶۷ مورد شکستگی و سقوط درخت در طوفان شب گذشته بندرعباس

خادم بیان کرد: در همین زمینه، تاکنون ۴۵ مورد سقوط درخت نیز اعلام شده که تمامی این موارد رفع و معابر مربوطه تا قبل از ساعت هشت صبح امروز(دوشنبه) بازگشایی شده است.

وی اظهار کرد: شکستگی و سقوط درختان بیشتر مربوط به گونه‌هایی مانند کنوکارپوس، کنار، گل ابریشم، یاس درختی و غیره بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در این طوفان متاسفانه ۴۵ شکستگی و ۹ سقوط در منطقه یک، ۲۲ شکستگی و شش سقوط در محدوده منطقه دو، ۸۵ شکستگی و ۲۰ سقوط در محدوده منطقه سه، ۷۰ شکستگی و ۱۰ سقوط در محدوده خدماتی شهرداری منطقه چهار رخ داده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *