اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مسدود شدن ۱۰ راه اصلی و روستایی هرمزگان

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از مسدود شدن ۱۰ راه اصلی و روستایی استان خبر داد.

بازخبرمحمد خزایی صبح امروز (۱۳ دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: بدنبال بارندگی‌های دو روز گذشته و طغیان رودخانه‌های فصلی، ده راه اصلی و روستایی هرمزگان بسته شده است.

وی اظهار کرد: اکنون جاده‌های اصلی جاسک به بشاگرد، بندر خمیر به بندرلنگه از آبنما کنف، بندر چارک به بندر آفتاب، میناب به سه راهی چاه شیرین، بندرعباس به جلابی، جاسک به سیریک، و رودان – بندرعباس به کهنوج بسته است.

خزایی عنوان کرد: در این مدت همچنین سه راه روستایی رویدر به کهورستان، تنگ دالان دشت جیهون بستک و لَبَنی سیریک بسته شده است و تا فروکش کردن آب رودخانه‌های فصلی امکان بازگشایی جاده‌ها وجود ندارد.

رئیس اداره مدیریت راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان خاطرنشان کرد: در جاده رودان به کهنوج، رودان به بندرعباس و بندرعباس به حاجی آباد هم بر اثر آب‌گرفتگی خیابان، رفت و آمد محدود شده است.

خزایی بیان کرد: از دو روز گذشته تاکنون و با صدور هشدار سطح قرمز جوی و دریایی در هرمزگان، ۲۹ گروه راهداری در جاده‌های استان برای بازگشایی مسیرها مستقر هستند

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *