چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
وضعیت هرمزگان پس از بارندگی های شدید بامداد امروز:

از به گل نشستن یک شناور تا تخلیه دو منطقه مسکونی در هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بارندگی‌ها شدید در هرمزگان به تخلیه مناطق مسکونی نزدیک به سد بردول شهرستان پارسیان و سرزه خاروک بندرعباس منجر شد.

بازخبر/   مهرداد حسن زاده صبح امروز (۱۳ دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: بعلت آبگرفتگی و سیلاب، مسیر میناب – بندرعباس در محدوده پشت آزادگان و علی آباد هم تا اطلاع بعدی بسته است.

وی با بیان اینکه مسیر جاده پارسیان به عسلویه نیز که بسته شده بود، اکنون بازگشایی شده است، اظهار کرد:  از ساعت ۲:۳۰ بامداد تا ۷ صبح امروز، خطوط تلفن شهرستان حاجی آباد هم قطع بود که اکنون وصل شده است.

حسن زاده با اشاره به اینکه خسارت‌های استان در دست بررسی است، اضافه کرد: بدنبال ادامه فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان ، امروز ناپایداری های جوی و دریایی قابل توجه ای در استان پیش بینی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان بیان کرد: از شدت فعالیت سامانه بارشی در مناطق غربی استان کاسته شده است اما همچنان در مناطق مرکزی استان تا ساعات ظهر و در نیمه شرقی و مناطق شمالی تا صبح روز سه شنبه ۱۳ دی، رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در جزایر خلیج فارس، وزش باد نسبتا شدید شمال غربی و در دریای عمان و شرق تنگه ی هرمز ، باد نسبتا شدید جنوب شرقی موجب مواج شدن دریا می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط رفت و آمدهای دریایی از هرگونه تردد شناورهای سبک جلوگیری شود و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت گیرد.

حسن زاده با بیان اینکه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز وزش باد نسبتا شدید شمال غربی در مناطق دریایی استان ادامه می یابد و دریا مواج می شود، عنوان کرد: روز پنجشنبه در برخی نقاط شرقی استان رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش بینی می شود.

از به گل نشستن یک شناور تا تخلیه دو منطقه مسکونی در هرمزگان

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اینکه بعلت شرایط نامساعد جوی و تلاطم دریا، یک فروند شناور بارج در ورودی ساحل سوروی بندرعباس به گِل نشست، خاطرنشان کرد: به رغم هشدارهای هواشناسی و اداره کل بنادر، این شناور بارج مهار کامل نشده و از یدک کش جدا شده است.

اسماعیل مکی زاده با بیان اینکه اکنون با هماهنگی اداره کل بنادر، با مساعد شدن شرایط جوی مالک این بارج ملزم به جابجایی و بازگرداندن این شناور به دریا است، تصریح کرد: بارج به شناوری گفته می شود که از طریق یکدستگاه یدک کش مصالح ساختمانی و کالاهای فله را به مسیرهای نزدیک دریایی حمل می کند.

به گزارش ایسنا، مدارس برخی شهرستان های هرمزگان از جمله بندرعباس و میناب در نوبت صبح به دنبال بارندگی تعطیل است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *