ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
کارشناس پیش بینی هواشناسی هرمزگان:

تا سه شنبه هرمزگان بارانی است

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان گفت: بارش باران در مناطق شرقی استان و نیمه شرقی استان کماکان تا ظهر سه شنبه ۱۴ دی، تداوم خواهد داشت و این موج بارشی سه شنبه شب از استان خارج خواهد شد.

بازخبر/   مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پیش بینی وضعیت جوی ودریاییش استان هرمزگان، افزود: طی امروز یکشنبه ۱۲ دی، در غالب نقاط کشور و استان هرمزگان فعالیت سامانه بارشی فعال پیش بینی می شود که سبب بارش قابل ملاحظه باران، رعد و برق گاه تگرگ در سراسر استان می شود.
وی ادامه داد: این بارندگی آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و طغیان رودخانه ها را به همراه خواهد داشت.
حمزه نژاد با اشاره به اینکه دریا نیز در این مدت با افزایش باد لحظه ای نسبتاً مواج خواهد شد، اظهار کرد: توصیه می شود شناورها از تردد دریایی خودداری نمایند و از ترددهای غیر ضرور جاده ای و شهری، صعود به ارتفاعات و دریاروی خودداری و  تمهیدات لازم اندیشیده شود.
وی بیان کرد: روز دوشنبه ۱۳ دی، طی ساعات صبح ابتدا بارشها در غرب استان و جزایر خلیج فارس کاسته و قطع خواهد شد و تا ساعات ظهر دوشنبه، بارش در مناطق مرکزی و شمالی استان نیز به اتمام می رسد.
کارشناس هواشناسی استان هرمزگان ادامه داد: بارش باران در مناطق شرقی استان و نیمه شرقی استان کماکان تا ظهر سه شنبه ۱۴ دی، تداوم خواهد داشت و این موج بارشی سه شنبه شب از استان خارج خواهد شد.
وی اضافه کرد: از نظر دمایی طی امروز کاهش دمای بیشینه و طی فردا دوشنبه، کاهش دمای کمینه ( ۲ تا ۴ درجه سلسیوس) در نیمه غربی استان پیش بینی می شود. بامداد سه شنبه در سراسر نقاط استان کاهش دمای کمینه (۳ تا ۶ درجه سلسیوس) مورد انتظار است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *