ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تمامی مرخصی و ماموریت های مدیران دستگاه های اجرایی قشم لغو شد

فرماندار شهرستان قشم گفت: پیشگیری و آمادگی ها به نحوی انجام شود که با کمترین آسیب، بارندگی ها آرامش و رضایت مردم را همراه داشته باشد.

 بازخبر  محمد محمدحسینی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بر آمادگی کامل اعضا و اطمینان از در دسترس بودن تجهیزات و ماشین آلات برای پیشگیری از بروز آسیب و خسارت تاکید کرد.

رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قشم، بخشداران، شهرداران و جمعیت هلال احمر را مامور کرد با همکاری سازمان منطقه آزاد، سپاه، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان پیش بینی لازم را برای اسکان اضطراری انجام دهند.

فرماندار شهرستان قشم همچنین تمامی مرخصی و ماموریت ها را لغو اعلام کرد.

وی از بخشداران خواست اطلاع رسانی به روستاییان و کمک به مردم برای آمادگی های لازم را از طریق دهیاران پیگیری و اجرایی کنند و اداره شیلات را موظف به اطلاع رسانی گسترده به جامعه صیادی برای پرهیز از فعالیت در مدت اعلام شده کرد.

لغو فعالیت شناورهای سبک، سایت های گردشگری و غواصی برای جلو گیری از بروز خطرات از دیگر مصوبات جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قشم بود.

در این جلسه همچنین، نظارت و آمادگی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بر مسیر ها، پیش بینی های لازم برای تامین کالاهای اساسی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت،  اطلاع رسانی کامل به مردم و انعکاس وسیع هشدارها توسط رسانه های خبری، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و شبکه های اجتماعی مجازی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، بر اساس پیش بینی و هشدار جوی و دریایی هواشناسی تا دوشنبه  ۱۳ دی ماه رگبار شدید باران همراه با رعد و برق و تگرگ و تند باد لحظه ای، وزش باد شدید در مناطق دریایی اعلام و آب گرفتگی شدید معابر، سیلابی شدن رودخانه ها، لغزندگی معابر، طوفانی شدن دریا و اختلال در کلیه فعالیت های دریایی از اثرات آن عنوان شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *