آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

زلزله ۵ ریشتری قلعه قاضی را لرزاند/تیم های ارزیاب راهی کانون زلزله شدند

زلزله ۵ ریشتری دقایقی پیش قلعه قاضی از توابع شهرستان بندرعباس را لرزاند.

بازخبر/این زمین لرزه در ساعت ۱۱:۰۱:۵۶ به مرکزی قلعه قاضی از توابع شهرستان بندرعباس به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در موقعیت ۲۷.۵۸ شمالی و ۵۶.۲۷ شرقی و در عمق ۱۵ کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوست. دقایقی پیش از این زمین لرزه، زلزله ای ۳.۲ ریشتری قلعه قاضی را لرزانده بود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در همین خصوص گفت: تیم های ارزیاب به مناطق سیاهو و آغاسین که به کانون زمین لرزه نزدیک هستند اعزام شدند و خسارت های احتمالی در دست بررسی است.

مهرداد حسن زاده با اعلام وقوع زلزله ۵ ریشتری در ۳۷ کیلومتری قطعه قاضی، تیم‌های ارزیاب به منظور بررسی خسارات احتمالی به منطقه اعزام شدند.
مهرداد حسن زاده اظهار کرد: دقایقی پیش زمین لرزه‌ای با قدرت پنج ریشتر حوالی قلعه قاضی را لرزاند.
وی افزود: از لحظات اولیه وقوع زلزله، طی هماهنگی انجام شده با فرماندار و بخشداران منطقه، گروه‌های ارزیاب نیز به منطقه کانونی زمین لرزه در آغاسین و سیاهو اعزام شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر وجود خسارت گزارش نشده اما برای اعلام دقیق این مسئله نیاز است تیم‌های ارزیاب و بخشدار منطقه گزارش تکمیلی ارائه کنند و به محض اعلام خسارات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *