ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

آرامش هرمزگان را برهم نزنید/وزارت کشور بر سخنان مسئولان استانی ورود کند

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیان سخنانی در خصوص جدایی بخشی از استان هرمزگان و تأکید بر مصوبه ای غیرکارشناسی جایز نیست.

بازخبراحمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، در واکنش به کلیپ پخش شده در فضای مجازی در خصوص انتزاع بخشی از هرمزگان و الحاق به استان فارس، افزود: متاسفانه در شرایطی که کشور در مسیر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی گام بر می دارد و باید مسئولان کشور به دنبال ایجاد آرامش و دوری از التهاب باشند، هر از گاهی شاهد بیان سخنانی هستیم که سبب نگرانی مردم هرمزگان می شود.

وی بیان کرد: در کلیپی که اخیرا در فضای مجازی در تریبون آزاد دانشجویی در استان فارس مطلبی در خصوص انتزاع بخشی از استان هرمزگان بیان می شود، شدیدا محکوم کرده و به طور حتم از طریق مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس این موضوع را پیگیری کرده و اجازه اجرای  مصوبه غیرکارشناسی شده ای را نمی دهیم.

مرادی با اشاره به اینکه استاندار هرمزگان از طریق وزارت کشور خواستار عدم اجازه مطرح شدن چنین مباحثی را در خصوص انتزاع بخشی از هرمزگان به مسئولان سایر استان ها شود ، عنوان کرد: هرمزگان استانی یکپارچه و مردمانش در سایه وحدث مثال زدنی از دیرباز تاکنون بدون هیچ مشکلی زندگی می کنند و اینچنین مبحثی جز آزرده خاطر کردن و تشویش اذهان عمومی حاصل دیگری ندارد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *