اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

گرد و خاک به هرمزگان می آید

کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی هرمزگان گفت: از امروز با توجه به افزایش باد احتمال گرد و خاک در برخی نقاط هرمزگان وجود دارد

بازخبر/  مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از امروز با توجه به افزایش باد احتمال گرد و خاک در برخی نقاط هرمزگان وجود دارد، اظهار کرد:  با افزایش باد در مناطق خشکی شاهد گرد و خاک و دریا در محدوده تنگه هرمز مواج است.

وی اضافه کرد: امروز در ساعات صبح افزایش باد شمال شرقی در مناطق شرقی و مرکزی استان، تنگه هرمز، شرق خلیج فارس و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می‌شود که وزش این بادها در مناطق خشکی با احتمال بروز گردوغبار و در مناطق دریایی همراه با متلاطم شدن دریا است.

حمزه نژاد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وزش باد شمال شرقی، رطوبت کاهش نسبی دارد و از لحاظ دمایی موقتا  امروز و فردا در ساعات ظهر افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دمای بیشینه در غالب نقاط استان و کاهش نسبی دمای کمینه در ساعات صبح در مناطق شرقی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *