آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان:

احتمال رگبار پراکنده باران در هرمزگان دور از انتظار نیست

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: آسمان هرمزگان امروز صاف تا کمی ابری و در مناطق دریایی شرق تنگه هرمز و غرب دریای عمان افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

بازخبر/مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، افزود: احتمال رگبار پراکنده باران و افزایش لحظه‌ای سرعت باد دور از انتظار نیست و در سایر مناطق دریایی وزش ملایم باد سطحی پیش بینی می‌شود و شرایط برای ترددهای دریایی مساعد است.

وی بیان کرد: امروز حاکمیت جوی پایدار برروی استان پیش بینی می‌شود که پدیده غالب در ساعات صبح در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در طول روز غبارمحلی است.

حمزه نژاد اضافه کرد: روز چهارشنبه در ساعات صبح افزایش باد شمال شرقی در مناطق شرقی و مرکزی استان، تنگه هرمز، شرق خلیج فارس و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می‌شود که وزش این بادها در مناطق خشکی با احتمال بروز گردوغبار و در مناطق دریایی همراه با متلاطم شدن دریا است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان عنوان کرد: با توجه به وزش باد شمال شرقی، رطوبت کاهش نسبی دارد و از لحاظ دمایی موقتا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در ساعات ظهر افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دمای بیشینه در غالب نقاط استان و کاهش نسبی دمای کمینه در ساعات صبح در مناطق شرقی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *