ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مرادی: باید سالیانه یک میلیون اشتغال زایی داشته باشیم

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس خواستار توجه ویژه دولت به تحقق اعتبارات بودجه ای برای اشتغال زایی به ویژه در استانهای محروم با نرخ بیکاری بالا شد.

بازخبراحمد مرادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در مورد نحوه اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور گفت: همواره بر موضوع اشتغال زایی تاکید شده است، اما متاسفانه در خصوص بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه و حمایت از تولید و اشتغال هم نگاه خوبی نبوده و هم عملکرد ضعیفی اعمال شده است.

وی در ادامه گفت: این تبصره به اشتغال زایی برای قشر محروم جامعه تاکید داشته و هر کدام از دستگاه ها و نهادها ملزم به توجه به این حوزه و تخصیص اعتبارهایی شدند، مجلس نیز باید بعد نظارتی خود را به صورت جدی دنبال کند تا دولت توجه مناسبی به اجرای این تبصره و اشتغال زایی برای مردم داشته باشد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: استانهای محردم انتظار و توقع بیشتری دارند، در هرمزگان تمامی ظرفیتها برای اشتغال زایی وجود دارد اما نرخ بیکاری بسیار بالاست، متاسفانه دولتها چه در گذشته و چه حال توجه چندانی به این موضوع نداشتند، ما باید سالیانه یک میلیون اشتغال زایی داشته یاشیم تا پاسخگوی نیاز مردم باشیم اما متاسفانه این موضوع محقق شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *