آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

بچه دار شدن ۲۰۰ زوج نابارور در مرکز درمان ناباروری هرمزگان

کارشناس مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون ۲۰۰ زوج نابارور در این مرکز با انجام اقدامات پزشکی بچه دار شده اند.

بازخبر/  اعلایی صبح امروز (۹ آذرماه) در تشریح این خبر با بیان اینکه از افرادی که هر گونه بیمه پایه دارند تنها ۱۰ درصد هزینه درمان در این مرکز دریافت می‌شود، افزود:  ۹۰ درصد از هزینه‌های زوجین نابارور در این مرکز به صورت بسته حمایتی از سوی دولت پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد از بیماران با مراجعه به این مرکز بچه دار شده اند و ۹۸ درصد خدمات درمان ناباروری با جدیدترین روش‌های علمی در مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان انجام می‌شود.

کارشناس مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۱۶۴۰ بیمار به این مرکز مراجعه کرده اند و ۲۰۰ نفر پس از عمل جراحی باردار شده اند، خاطرنشان کرد: بسته حمایتی دولتی شامل زوج‌هایی می‌شوند که سن خانم کمتر از ۴۲ سال باشد، حداقل یکی از زوجین تابعیت ایرانی داشته و داری بیمه پایه باشد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *