ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اعطای ۲۲ دستگاه کانکس به مدارس مناطق زلزله زده هرمزگان

مدیرعامل بنیاد احسان کشور گفت: در جلسه‌ای با استاندار هرمزگان مقرر شد ۲۲ دستگاه کانکس مناسب مدرسه تهیه و در اختیار مدارس قرار بگیرد.

بازخبرسعید سلیمانی صبح امروز (۹ آذرماه) در خصوص بازدیدش از مناطق زلزله زده فین، افزود: با توجه به زلزله‌های دو هفته پیش در بندرعباس و تخریب شماری از خانه‌های مردم و همچنین با توجه به برگزاری مدارس به صورت حضوری، در جلسه‌ای با استاندار هرمزگان مقرر شد ۲۲ دستگاه کانکس مناسب مدرسه تهیه و در اختیار مدارس قرار بگیرد.

وی که در بازگشت به بندرعباس از محله‌های کوی ملت و چاهستانی‌ها نیز به عنوان مناطق بافت فرسوده بندرعباس، اظهار کرد: از پارسال پیگیر مناطق محروم و حاشیه شهرها در استان هرمزگان بودیم و در این سفر مقرر شد طرح پیشرفت منطقه‌ای را در این مناطق پیگیری کنیم.

سلیمانی بیان کرد: در این طرح با هدف اشتغال‌زایی در تفاهم‌نامه‌ای بین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و گروه‌های جهادی و با تخصیص منابع در حوزه‌های مختلف، به توانمند سازی منطقه کمک می‌کنیم تا مردم از طریق بسته‌های مختلف اشتغال زایی، از محرومیت خارج شوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *