چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس

باران هرمزگان را فرا می‌گیرد

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی امروز خلیج فارس نسبتا مواج خواهد بود، تصریح کرد: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه با تاثیر یک موج بارشی، در سطح استان به ویژه در نیمه‌ی شرقی و مناطق دریایی استان رگبار باران و رعد وبرق پیش بینی می شود.

 بازخبرمرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمائی استان هرمزگان، افزود: طی ساعات صبحگاهی، در مناطق ساحلی و  محدوده ی تنگه هرمز،  مه رقیق خواهیم داشت و در طول روز پدیده ی مورد انتظار، غبار محلی خواهد بود.

وی بیان کرد: در جزایر غربی استان (کیش و لاوان) با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی، دریا نسبتا مواج خواهد بود، بنابراین توصیه می شود، شناورهای سبک از ترددهای دریایی در این مناطق خودداری کنند.

سی سی پور با اشاره به اینکه طی امروز خلیج فارس نسبتا مواج خواهد بود، تصریح کرد: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه با تاثیر یک موج بارشی، در سطح استان به ویژه در نیمه‌ی شرقی و مناطق دریایی استان رگبار باران و رعد وبرق  پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: احتمال تقویت سامانه ی بارشی در برخی نقاط شرقی استان از جمله جاسک وجود دارد، بنابراین توصیه می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و صعود به مناطق مرتفع خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تاثیر فعالیت سامانه‌ی بارشی در مناطق مرکزی، توصیه می شود تمهیدات لازم در مناطق زلزله زده استان صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: در مناطق دریایی استان، در سواحل دریای عمان و تنگه ی هرمز نیز ضمن  بارش رگبار باران و رعد وبرق امکان وقوع طوفان تندری و افزایش لحظه ای سرعت باد نیز مورد انتظار است.

سی سی پور بیان کرد: توصیه می شود شناورهای سبک از ترددهای دریایی در سواحل دریای عمان و تنگه‌ی هرمز و جزایر شرقی خلیج فارس خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر شرقی و مرکزی استان صورت پذیرد.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان عنوان کرد: از لحاظ دمایی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دمای بیشینه و طی روز چهارشنبه کاهش نسبی دمای کمینه مورد انتظار است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *