اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

علت تصادف مرگبار در سیریک چه بود؟

رییس پلیس راه استان هرمزگان گفت: عصر گذشته پنجم آذرماه در جاده “میناب سیریک” تصادفی میان یک دستگاه خودرو وانت و یک سواری پژو رخ داد که بر اثر این سانحه که همه سرنشینان وانت اتباع غیرمجاز بودند دست کم پنج نفر کشته و ۱۸ نفر زخمی شده اند که حال ۴ نفر از آنان وخیم‌تر و بقیه بصورت سطحی مداوا شدند.

بازخبر/  سرهنگ مهدی نیکبخت  صبح امروز (ششم آذرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این حادثه در “مسیر میناب سیریک”  رخ داد که به دلیل شدت ضربات وارده دست کم ۵ نفر از سرنشینان که اتباع غیرمجاز بیگانه بودند جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: بعد از اعلام حادثه بلافاصله نیروهای پلیس و عوامل امدادی به  منطقه اعزام و  مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه علت سانحه توسط کارشناسان تصادفات انحراف به چپ سواری پژو است، اظهار کرد: قاچاق سوخت و اتباع بیگانه غیرمجاز از معضلات در راه‌های ارتباطی هرمزگان محسوب می‌شود که همواره هزینه و تلفات جانی زیادی را به  این استان تحمیل می‌کند.

وی ادامه داد: استان هرمزگان  به دلیل نزدیکی با دو کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیت‌های قاچاقچیان است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *