ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

ساخت و ساز منازل در مناطق زلزله زده باید هر چه زودتر شروع شود

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: سازندگی در مناطق زلزله زده یک فرصت است تا به افرادی که واقعا از شرایط زندگی خوب بهره ای نمی برند دارای وضعیت بهتری شوند.

بازخبر حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده شب گذشته (پنجم آذرماه) در دیدار با نجات نیا، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: ساخت و ساز منازل در مناطق زلزله زده و به خصوص منطقه رضوان و فین باید هر چه زودتر شروع شود.

وی افزود: سازندگی در مناطق زلزله زده یک فرصت است تا به افرادی که واقعا از شرایط زندگی خوب بهره ای نمی برند دارای وضعیت بهتری شوند.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه بیش از ٧٠ درصد از منازل مردم زلزله زده فین و رضوان و بعضی از روستاهای اطراف آسیب جدی دیده و نیازمند بازسازی است، عنوان کرد: توزیع ناعادلانه اقلام مورد نیاز و چادر جهت اسکان در این مناطق بسیار دیده می شود.

عبادی زاده تصریح کرد: در اختیار قرار دادن چادر برای اسکان عزیزان زلزله زده کوچک ترین کاری است که ما می توانیم برای تسلی خاطرشان انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه در اوضاع فعلی فقر و بیکاری بر استان هرمزگان حاکم است، خاطر نشان کرد: افرادی که از نظر مالی بی بضاعت هستند و به صورت تصرفی در زمین های اطراف بندرعباس شروع به ساخت و ساز خانه می کنند اصول شهرسازی را رعایت نمی کنند، لذا باید با یک برنامه مدون به آنها کمک کنیم تا بتوانند به صورت قانونی مسکن خود را بسازند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *