آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس سازمان فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس:

بعضی از مشکلات بوستان‌های بندرعباس ریشه چندین ساله دارد

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: بعضی از مشکلات بوستان های شهری ریشه چندین ساله دارد و تحول در فضای سبز و اصلاح زیر ساخت ها شهری نیازمند عزم جدی است.

بازخبرمصطفی خادم صبح امروز (سوم آذرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: نیروهای خدوم سازمان جهادگرانه تلاش می کنندولی بعضی از مشکلات بوستان های شهری ریشه چندین ساله دارد و تحول در فضای سبز و اصلاح زیر ساخت ها شهری نیازمند عزم جدی است .

وی بیان کرد: برنامه های خوبی را در راستای تحول فضای سبز شهری در نظر گرفته ایم که مطمئنا با حمایت و نگاه ویژه ای که از سوی شهردار  به فضای سبز وجود دارد،شاهد تحول در این حوزه خواهیم بود.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز خاطرنشان کرد: نیروهای خدوم سازمان و مناطق شهری در راستای رفع مشکلات و نواقص بوستان ها تمام تلاش خود را خواهند نمود و با این رویکرد در آینده نزدیک شاهد رفع نواقص در بوستان ها خواهیم بود و مشکلات به حداقل ممکن خواهد رسید.

خادم عنوان کرد: مشارکت و احساس تعلق  خاطر به محیط شهری و اموال عمومی یک وظیفه همگانی است و احاد مردم وظیفه حفظ و حراست از آن را دارند.

وی بیان کرد: توجه مردم به مشکلات و تنگناهای محیط شهری وپیشنهادات و راه کارهایی که شهروندان در این زمینه ارائه میدهند بسیار راه گشا خواهد بود و موجب خدمات رسانی کمی و کیفی بهتراز سوی سازمان به شهروندان خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *