آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد

انجام واکسیناسیون ۹۲ درصد جامعه هدف هرمزگان علیه سرخک و سرخجه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طرح واکسیناسیون سرخک و سرخجه برای جمعیت هدف کودکان ۹ ماهه تا ۷ سال، از هشتم آبان‌ ماه شروع شده و تا دوم آذرماه ادامه دارد.

بازخبردکتر حسین پور صبح امروز (دوم آذرماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه جامعه هدف واکسیناسیون ۳۰۱ هزار و ۱۱۵ نفر در استان هرمزگان هستند، اظهار کرد: تا کنون ۲۷۶ هزار و ۲۸۱ نفر یا به عبارتی ۹۲ درصد جامعه هدف در استان هرمزگان علیه سرخک و سرخجه واکسینه شده اند.

وی بیان کرد: در بررسی جدول آماری انجام واکسیناسیون در شهرهای استان به ترتیب درصد انجام واکسیناسیون بشاگرد، بندر خمیر ،سیریک، میناب،  ابوموسی، بستک، جاسک،  حاجی آباد، پارسیان، رودان،  بندرعباس، بندرلنگه، قشم و کیش می باشند که بشاگرد با  ۱۱۶ درصد و بندرخمیر ۱۰۰ درصد بهترین عملکرد را داشتند و جزیره کیش با ۶۷ درصد کمترین میزان واکسیناسیون را داشته است.

معاون بهداشتی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تنها فردا مهلت انجام واکسیناسیون سرخک و سرخجه میباشد از تمامی هم استانی های عزیز که تاکنون موفق به انجام واکسیناسیون نشدند درخواست کرد هر چه سریعتر اقدام کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *