چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

فعالان سیاسی و فضای مجازی اخبار انتصاب مدیران هرمزگان را از منابع موثق دریافت کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: گردش نخبگان و روی کار آمدن سلایق سیاسی و فکری مختلف، باعث ایجاد تحرک در مدیریت امور محوله می شود و این چرخه و گردش مدیریتی امری طبیعی است.

بازخبرعلی رئوفی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به آیه ۲۷ سوره مبارکه انفال، اظهار کرد: مسئولیت ها امانت هستند و اگر به وظایف خود به درستی عمل کنیم، در موقع انتقال مسئولیت به دیگران نه تنها احساس ناخوشایندی نداریم بلکه با فراغ بال و آسودگی خاطر، مسئولیت را به دیگری واگذار می کنیم.

وی به مضمون حدیثی از حضرت امام حسین “علیه السلام” مبنی بر اینکه “نیاز مردم به ما، نعمتی از سوی خداوند است” نیز اشاره کرد و افزود: گردش نخبگان و روی کار آمدن سلایق سیاسی و فکری مختلف، باعث ایجاد تحرک در مدیریت امور محوله می شود و این چرخه و گردش مدیریتی امری طبیعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان همچنین با اشاره به برخی شایعه ها در فضای مجازی و محافل سیاسی در خصوص انتصاب افراد مختلف در پست های مدیریتی، گفت: طبیعی است که در دولت سیزدهم بخشی از فرمانداران، بخشداران و مدیران تغییر خواهند کرد، اما فضای مجازی از اسامی افرادی اشباع شده که پست های منتصب به افراد، هیچکدام واقعی نیست و هر چه جلوتر برویم و انتصاب ها انجام شود، این افراد متوجه اشتباه خود خواهند شد.

رئوفی ادامه داد: درخواست ما از فعالان سیاسی و فضای مجازی این است که اخبار را از منابع موثق دریافت کنند چرا که این شایعه ها باعث هتک آبروی برخی افراد در فضای مجازی می شود و با آموزه های دینی و اسلامی به هیچ وجه همخوانی ندارد.

وی همچنین ضمن قدردانی از عملکرد محمد احمدی مدیرکل پیشین دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان، حبیب بهادری سرپرست جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان را از جمله نیروهای توانمند، متدین و پاکدست برشمرد.

به گزارش ایسنا، آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان با حضور علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، محمد گلستانی نژاد سرپرست دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری هرمزگان و تعدادی از دیگر مدیران استانداری برگزار شد و ضمن قدردانی از تلاش های محمد احمدی مدیرکل سابق دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان، حبیب بهادری به عنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان، معرفی شد.

حبیب بهادری سوابق اجرایی و مدیریتی مختلف از جمله مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس، قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس، معاون فنی و اجرائی سازمان خدمات شهرداری بندرعباس، معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری بندرعباس، معاون امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس استان هرمزگان، عضو شواری برنامه ریزی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هرمزگان، عضو ستاد اربعین استانداری هرمزگان و مسئول اربعین ستاد عتبات عالیات هرمزگان، عضو و مسئول کمیته پشتیبانی قرارگاه مواسات و همدلی استان هرمزگان را در کارنامه دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *