اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مهلت ۴۵ روزه هرمزگانی‌ها برای ثبت نام سیلندر گاز مایع در سامانه سدف

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان از مهلت ۴۵ روزه شهروندان برای ثبت نام سیلندر گاز مایع در سامانه سدف در استان خبر داد.

بازخبرخلیل قاسمی ظهر امروز دوشنبه (اول آذرماه)، پیرامون بررسی مشکلات نحوه توزیع کپسول‌های گاز مایع ضمن اشاره به نزدیک شدن به فصل سرما و محرومیت برخی مناطق از گاز شهری، افزود: با مدیریت صحیح، تمامی شهروندان فاقد گاز شهری، از گاز مایع برخوردار خواهند شد.

وی افزود: توزیع گاز مایع اگر به صورت دقیق و با نظارت فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شود مشکلی در توزیع و پخش آن نخواهیم داشت و همه افراد می‌توانند در موعد مقرر و با قیمت مصوب، کپسول گاز  مورد نیاز خود را تامین کنند.

قاسمی ضمن اشاره به نیاز مناطق صنعتی و اصناف به گاز مایع، خاطر نشان کرد: میزان تخصیص گاز مایع متناسب با نوع و میزان مصرف، باید به گونه‌ای باشد که نیاز تمامی افراد برطرف شود،
دبیر کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به فرصت ۴۵ روزه شهروندان، از تمامی خانوارها، مراکز صنعتی، اصناف و کلیه مصرف کنندگان خواست برای ثبت نام در سامانه سدف هر چه سریعتر اقدام کنند.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به قیمت مصوب کپسول گاز مایع به نرخ ۱۶۷ هزار ریال شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در قیمت مذکور مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اطلاع دهند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *