ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

توقیف دو فروند شناور لنج صیادی عمانی در جاسک

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف دو فروند شناور لنج صیادی عمانی در حال صید در آب‌های شهرستان جاسک خبر داد.

بازخبرمهرداد رامش جان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه حفاظت از منابع آبزیان و منافع صیادان از وظایف ذاتی این یگان است، گفت: با تاکید مدیرکل شیلات هرمزگان بر این مهم و طی گشت زنی نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات دو فروند شناور لنج صیادی عمانی متجاوز در حریم صیادی شهرستان جاسک در حال صید شناسایی و توقیف شدند.

وی افزود: اکیپ گشت دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان جاسک پیش از شناسایی ضمن اخذ تجهیزات کامل با یک فروند گلف سازمانی به حوزه استحفاظی اعزام که در ۱۲ مایلی موج شکن کوه مبارک به دو فروند شناور لنج مشکوک شده که پس از بازرسی شناور ها مشخص گردید هر دو شناور متعلق به کشور عمان بوده که هرکدام تعداد سه نفر ملوان به روش گرگور و قلاب مبادرت به صید غیر مجاز می‌کردند توقیف شدند.

رامش جان عنوان کرد: شناور اول حدود تقریبی ۵۰ کیلو گرم و شناور دوم حدود تقریبی ۱۵۰ کیلو گرم ماهی صید نموده بودند که صید آنها نیز طبق قانون توقیف شد.

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگ تصریح کرد: در نهایت هردو شناور به همراه متهمین بعلت ورود و صید غیرمجاز در آبهای سرزمینی  با رعایت موازین شرعی و قانونی توقیف و به اسکله بونجی شهرستان جاسک هدایت و در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی در شهرستان جاسک ارجاع داده شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *