ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جمع آوری گیت های متعدد اخذ عوارض در اسکله های لافت و پهل

به منظور ساماندهی تردد در اسکله های لافت و پهل و پیشگیری از اتلاف وقت مردم به سبب توقف در چندین گیت پرداخت عوارض، از امروز عوارض تردد از اسکله های لافت و پهل به صورت تجمیعی و در اسکله پهل دریافت می شود.

بازخبررییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم صبح امروز (۲۹ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: برای ساماندهی وضعیت اسکله، روز سه شنبه جلسه ای با حضور فرماندار و دادستان شهرستان خمیر و سایر مسئولان مرتبط درخصوص مشکلات اسکله پهل برگزار و قرار شد تا اخذ تصمیم نهایی توسط استانداری هرمزگان هزینه تردد تجمیعی مانند سابق در اسکله پهل دریافت شود.

وی ادامه داد: در ارتباط با سایر مسائل و معافیت های احتمالی جهت استفاده بومیان جزیره قشم، در آینده نزدیک و پس از ابلاغ تصمیمات نهایی از سوی استانداری، اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، افشار فتح الهی سرپرست منطقه آزاد قشم روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه و در نخستین روز کاری در بازدید سرزده، از نحوه خدمات دهی به گردشگران و ساکنان جزیره قشم در اسکله های لافت و پهل بازدید و برای ساماندهی وضعیت این اسکله ها دستور ویژه صادر کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *