ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان:

بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان به پنج پهنه تقسیم شد

استاندار هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی در روستای گیشان غربی به عنوان یکی از کانون های اصلی زلزله در بندرعباس خبر داد.

بازخبرمهدی دوستی صبح امروز (۲۹ آبان ماه) در خصوص بازدید از مناطق زلزله زده بخش فین بندرعباس، افزود: با حضور در شهر فین، روستای رضوان، روستای سرزه و گیشان غربی، به صورت میدانی نحوه اسکان و ارائه خدمات به زلزله زدگان را مورد پایش و ارزیابی قرار دادیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه به منظور تسریع در آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله زده، این مناطق به پنج پهنه تقسیم شده است، عنوان کرد: مدیریت و ساختار اجرایی مجزایی برای هر یک از این پهنه ها پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در روستای گیشان غربی به عنوان یکی از کانون های اصلی بحران که بیشترین میزان تخریب را داشته است، پس از مرحله آوار برداری ، عملیات خاکبرداری و حرف پی  واحدهای مسکونی شروع شده و تا شامگاه امروز عملیات بتن ریزی آغاز می شود.

دوستی ابراز امیدواری کرد: آوار برداری در سایر مناطق نیز به سرعت پایان یابد که بتوان عملیات اجرایی احداث واحدهای آسیب دیده را در چهار منطقه دیگر نیز آغاز کرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت آوار برداری،  پیش بینی ما این است که تا پایان هفته آتی، عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی در بخش زیادی از این مناطق شروع شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *