ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

آب به صورت پایدار در مناطق زلزله زده در حال تأمین است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: آب به صورت پایدار در همه مناطق زلزله زده استان در حال تامین است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بازخبرامین قصمی صبح امروز (۲۶ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: پس از زمین لرزه‌های روز یکشنبه در منطقه فین، ۱۴ روستا دچار قطعی آب شدند که قطعی آب در ۱۲ روستا ناشی از قطعی برق بود و بعد از دوساعت مشکل رفع شد.

وی با بیان اینکه در دو روستای بخش فین خطوط انتقال آب دچار مشکل شده بود، که پس از بیست ساعت مشکل به طور کامل رفع و جریان آب برقرار شد، خاطرنشان کرد: پس از این زمین لرزه‌ها نیز دو دستگاه تانکر برای تامین آب مورد نیاز به منطقه اعزام شد تا هیچگونه کمبود آبی در منطقه احساس نشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خاطرنشان کرد: در دیگر مناطق استان نیز هیچ گونه مشکلی در تامین آب به وجود نیامد و آب شیرین کن بندرعباس نیز بدون هیچ توقفی در حال تامین آب مورد نیاز شهر بندرعباس است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *