ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
شهردار بندرعباس:

جذب سرمایه گذاران و توسعه گردشگری یکی از درآمدهای پایدار بین کشورهاست

شهردار بندرعباس گفت: ظرفیت های نوار ساحلی و بنادر تجاری و صیادی بندرعباس این موقعیت را دارند که سرمایه گذاران ورود کنند و ما در شهر بندرعباس آمادگی داریم که از سرمایه گذاران کشور نیکاراگوئه در حوزه های مختلف استقبال کنیم.

بازخبرشهردار بندرعباس صبح امروز (۲۵ آبان ماه)در دیدار و گفتگو با سفیر نیکاراگوئه در تهران، بر انتقال تجربیات و گسترش ارتباطات بین شهر بندر عباس و شهر های کشور نیکاراگوئه تاکید کرد.
مهدی نوبانی گفت : مناسبات بین المللی و انتقال تجارب کشورها و شهرها بسیار حائز اهمیت است و در عصر ارتباطات و فن آوری های نوین به ساده ترین شکل ممکن می شود تعاملات بین شهرها را گسترش داد و از تجربیات و روشهای مدیریت شهری استفاده کرد.

شهردار بندرعباس با اشاره و تأکید بر توسعه گردشگری و صنعت توریسم بیان کرد: گردشگری در جهان امروز یکی از قوی ترین راهکارها برای تبادل فرهنگی و کسب درآمد های پایدار برای کشورهاست و شهرهایی که در مجاورت دریا هستند بیشترین ظرفیت را برای توسعه گردشگری دارند.

نوبانی تصریح کرد: وجود دانشگاه های مختلف در استان هرمزگان و شهر بندرعباس این امکان را می‌تواند فراهم کند که در حوزه های پژوهشی گامهای بلندی را برداریم و ظرفیت های علمی تحقیقاتی و دانشگاها در شهرهای نیکاراگوئه به خوبی می توانند با دانشگاههای دولتی و خصوصی در شهر بندرعباس تعامل داشته باشند و پروژه های مشترکی را به سرانجام برسانند.

این مقام مسئول رابطه خواهر خواندگی شهرها، استفاده از تجربیات مدرن سازی بنادر صیادی و تجاری، توسعه گردشگری و صنعت توریسم، تبادل فرهنگی و معرفی صنایع دستی و هنرهای بومی و محلی شهر بندرعباس را از مهمترین مباحث مطرح شده در این بیان کرد و عملیاتی شدن گفتمان و مباحث مطرح شده را نشان از عزم راسخ هر دو طرف دانست.

سفیر نیکاراگوئه در تهران این دیدار و گفتگو را بسیار حائز اهمیت دانست و با تشکر و قدردانی از شهردار بندرعباس، گفت: تبادل اندیشه و تجربه بین کشورها و شهرها در سطح بین المللی زمینه ساز رشد و شکوفایی ملت‌هاست  و قطعا روابط بین شهرها میتواند باعث ایجاد تعاملات دوسویه در زمینه های مختلف شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *