آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
بازرس کل استان هرمزگان:

خدمات به صورت عادلانه در مناطق زلزله زده توزیع شود

بازرس کل استان هرمزگان ضمن بازدید از مناطق زلزله زده شهر فین ، از نزدیک مشکلات موجود را بررسی و با مردم زلزله زده ابراز همدردی کرد.

بازخبررضا مختاری در جریان بازدیدش از مناطق زلزله زده شهر فین، به بررسی نحوه روند کمک رسانی، اسکان و بازسازی مناطق زلزله زده این شهر پرداختند و بر تسریع در روند کمک رسانی و بازسازی منازل ، مدارس و زیر ساخت های خسارت دیده ناشی از زلزله تاکید کرد.

بازرس کل استان هرمزگان در ابتدای ورود، از نقاط آسیب‌دیده‌ی شهر فین بازدید و سپس در جمع مردم شهر فین و روستاهای اطراف حضور یافته، و ضمن استماع درد و دل ها و مشکلات مردم این مناطق و بر ضرورت رسیدگی هر چه سریعتر به مشکلات مردم این مناطق تاکید نمودند.

مختاری همچنین برای بازدید به روستاهای زلزله زده از جمله  سرزه ، رضوان و مرکز بخش فین و …. رفت و پس از بازدید از مناطق زلزله زده با برگزاری جلسه‌ی ستاد مدیریت بحران بخش فین با حضور بازرس کل استان، معاون نظارت و بازرسی ، معاون استاندار و معاون هلال احمر ضمن تبادل نظر و بررسی مشکلات موجود مقرر شد با توجه به مکفی نبودن امکانات اولیه مانند چادر با قید فوریت دستگاه های ذی‌ربط نسبت به تخصیص چادر و رفع این مشکل اقدام لازم به عمل آورند.

در ادامه بازرس کل استان هرمزگان با تأکید بر تشکیل تیم های امدادرسانی و تسریع در ارائه  خدمات و همچنین توزیع عادلانه خدمات در همه مناطق گفت: ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان مکلفند، با هماهنگی و هم افزایی در انجام امور، خدمات خود را به صورت عادلانه در همه مناطق توزیع کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *