اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

معرفی ۱۴ واحد متخلف سیمان به تعزیرات حکومتی هرمزگان در مهرماه

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: درمهر ماه گذشته ۱۴ پرونده تخلف برای متخلفان عرضه سیمان در استان تشکیل شده است.

بازخبر/  عبدالرضا پیروی منش در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر تداوم  نظارت بر توزیع سیمان در استان، بیان کرد: واحدهایی که تخلف‌هایی مانند گران‌فروشی یا عرضه خارج از شبکه داشته‌ باشند برخورد و به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان افزود: ۵۲۰ مورد بازرسی در مهر ماه گذشته از واحدهای عرضه و توزیع سیمان در استان بعمل آمده که این بازرسی ها منجر به تشکیل ۱۴ پرونده تخلف شده است.

وی عنوان کرد: پرونده های تشکیل شده شامل ۱۷ بند تخلف به ارزش ریالی بیش از ۳۳ میلیارد ریال جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

پیروی منش در پایان گفت: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحدهای صنفی متخلف است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *