ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان:

هیچ کمبودی در زمینه تامین سوخت مورد نیاز در مناطق زلزله زده هرمزگان وجود ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان گفت: پس از زلزله روز گذشته در استان هرمزگان، فوراً تدابیر لازم برای ارسال سوخت ترمیمی به مناطق زلزله زده انجام شد و بدلیل وجود انبار نفت بزرگ بندرعباس در استان علاوه بر سوخت مورد نیاز جایگاه های استان سوخت اضافی ناشی از افزایش مصرف نیروهای امدادی و نظامی و انتظامی نیز پیش بینی و از این انبار نفت به مقاصد مختلف بارگیری شد.

بازخبر فضل اله اکبری ، در این باره گفت:  در تامین و توزیع سوخت و انواع فرآورده‌های نفتی در استان مخصوصا مناطق زلزله زده هیچ نگرانی و کمبود و تاخیری وجود ندارد.

اکبری افزود: در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله افزایش مراجعه مردم به جایگاه های عرضه سوخت را شاهد بودیم که با توجه به شدت زلزله و ترس مردم طبیعی بود و این امر موجب شد تا بسرعت سوخت اضافی به همه مقاصد استان و جزایر ارسال شود تا هم استانی های عزیز با آرامش خاطر و سهولت در جایگاه ها، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان با بیان اینکه در تمام این مدت حتی یک لحظه هم سوخت‌رسانی متوقف نشده است به هموطنان اطمینان داد حتی در زمان قطع برق هم جایگاه های عرضه سوخت با استفاده از دیزل ژنراتور های موجود امکان خدمت‌رسانی دارند و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *