ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

بازدید معاون اول رئیس جمهور از از مناطق زلزله‌زده گیشان غربی/ مخبر: زلزله خسارت‌های زیادی به مردم فین وارد کرد + تصاویر

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از مناطق کانون زلزله در بخش فین شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

بازخبر محمد مخبر در جریان بازدید‌ از مناطق زلزله‌زده گیشان غربی در فین بندرعباس‌ با بیان اینکه گرچه بر اثر دو زلزله تنها یک فوتی گزارش شده است، اما خسارت‌های زیادی به منازل مسکونی و دام مردم در بخش فین وارد شده است، اظهار داشت: در جلسه امروز ‌‌در استانداری هرمزگان، در خصوص راهکار‌های جبران خسارت‌های ناشی از زلزله تصمیم گیری می‌شود.‌

معاون اول رئیس جمهوری تا ساعت ۴ بامداد پس از حضور در مناطق زلزله زده گیشان و آبشیرین، به همراه وزرای بهداشت و نیرو، از محل اسکان اضطراری مردم در ورزشگاه شهدای خلیج فارس و بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بازدید کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از آخرین وضعیت جاده‌ها و مسیر تردد در شمال شهر بندرعباس بازدید کرد و ‌پس از آن به روستاهای زلزله‌زده رفت.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری در ادامه بازدید از مناطق زلزله زده هرمزگان سحرگاه دوشنبه با حضور در یکی از  بیمارستان‌های بندرعباس از مصدومان زمین لرزه‌های عصر دیروز هرمزگان عیادت و با آنها گفت وگو کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *