ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

دستور وزیر کار و رفاه به صندوقها و بانکهای زیر مجموعه برای امدادرسانی فوری به مناطق زلزله‌زده

به دنبال وقوع زلزله در استان هرمزگان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به معاونین و مدیران، روسای سازمانها، مدیران عامل صندوق ها و بانکهای تابعه این وزارتخانه دستور داد تا همه امکانات زیرمجموعه خود را برای امدادرسانی به هموطنان مناطق زلزله زده استان هرمزگان بسیج کنند.

بازخبرحجت الله عبدالملکی، در این نامه با ابراز تأسف از وقوع زلزله‌ای  مهیب در بخش‌هایی از استان هرمزگان، ضمن آرزوی سلامتی و صحت برای تمامی هموطنان ساکن منطقه آسیب دیده، تاکید کرده است: تمامی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به صورت آنی و عاجل با هماهنگی ستاد بحران و دستگاه‌های ذی ربط برای خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان، تمامی امکانات و تجهیزات خود را بسیج کنند.

عبدالملکی بر استفاده از تجهیزات عمرانی برای عملیات جستجو و نجات، بازگشایی معابر نیز  تاکید کرده و دستور داده است: تا مراکز بهزیستی، مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی و در صورت نیاز ساختمان‌های متعلق به زیر مجموعه‌ها در استان هرمزگان، برای اسکان آسیب دیدگان مهیا شود.

آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی برای ارائه سریع تر خدمات پزشکی و درمانی، ارسال اقلام‌ ضروری خوراکی، بهداشتی و گرمایشی و تامین اقلام دارویی توسط شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه از دیگر مواردی است که وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بر آن تاکید کرده است.

همچنین، به  تمامی مدیران استانی اختیار تام داده شده است تا ضمن ارائه بهترین خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده، از امکانات و تجهیزات در اختیارشان در این خصوص استفاده کامل کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *