آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
در جریان بازديد شهردار بندرعباس از مركز خلاقيت و فن آوری‌های نوين شهرداری مطرح شد؛

مرکز خلاقیت، باید متولی عرضه و تقاضای صنایع دستی در حوزه شهرهای خلاق یونسکو باشد

شهردار بندرعباس دیروز ١٠ آبانماه ١۴٠٠ از مرکز خلاقیت و فن‌آوری‌های نوین شهرداری بندرعباس بازدید کرد.

بازخبر/«مهدی نوبانی»، شهردار بندرعباس  ١٠ آبانماه ١۴٠٠ از مرکز خلاقیت و فن‌آوری‌های نوین شهرداری بندرعباس بازدید کرد و گفت: مرکز خلاقیت باید متولی عرضه و تقاضای صنایع دستی در حوزه شهرهای خلاق یونسکو باشد و با ارتباطات مستمر با سازمان‌های مربوطه صنایع دستی بندرعباس را به دنیا معرفی کند. نوبانی افزود: تکریم هنرمندان جزو برنامه‌های این مرکز باید باشد و توجه به کسب کار هنرمندان از مسیر تولید و فروش آثار هنری یک راهبرد ارزنده است‌

شهردار با اشاره به ارزش آثار هنری و شأن و منزلت هنر و هنرمندان گفت: ما باید بستری ایجاد کنیم که صنایع دستی ما جهانی شود و هر کسی وارد شهر بندرعباس می‌شود سوغاتی آن صنایع دستی باشد. شهردار بندرعباس اضافه کرد: باید فضایی ایجاد شود که هنرمندان حوزه های مختلف بتوانند محصولات خود را ارائه دهند و کسب کار در این حوزه فعال شود. وی افزود: زحمت و تلاش هنرمند نباید بی مزد باشد.

این مقام مسول عنوان کرد: با بزرگان حوزه صنایع دستی ارتباط مستمر داشته باشید و از ظرفیت نخبگان این رشته استفاده کنید برای هنر و هنرمند تبلیغ کنید و به معنی واقعی خلاقیت مردم بندرعباس را به جهانیان نشان دهید. نوبانی در ادامه گفت: برای همکاران در مجموعه مرکز خلاقیت کار تخصصی تعریف شود زیرا برنامه ریزی اصل اول مدیریت است. وی تاکید کرد: چشم انداز این مرکز باید تولید عرضه و ایجاد تقاضا در بازار برای تامین معیشت هنرمندان شهر باشد و در کنار این حرکت بحث مستندسازی مهم و منبع ارزشمندی برای آیندگان می‌باشد.

شهردار بندرعباس افزود: کار فقط برای رضای خدا باید انجام شود و توسعه کسب و کار مردم در حوزه صنایع دستی هم رضایت خداوند را به همراه دارد. در ادامه پایدار مدیر مرکز خلاقیت و فن آوری های نوین شهرداری بندرعباس گزارش جامع و کاملی از فعالیت های مرکز خلاقیت و اقدامات صورت گرفته ارائه داد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *