اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
بررسی رخدادهای لرزه‌ای در هفته گذشته؛

ثبت زلزله ۳.۲ در بندر عباس و ۲.۶ در رودهن

در هفته گذشته بندر عباس استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۲ را تجربه کرد و در رودهن استان تهران زلزله ۲.۶ رخ داد.

بازخبر/   بندر عباس استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۲ و فاریاب استان کرمان زمینلرزه ای به بزرگای ۳.۶ رخ داد ضمن آنکه در رودهن استان تهران نیز زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

شنبه اول آبان

در قلعه گنج استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۵ در عمق ۱۴ کیلومتری رخ داد و کانون آن در ۱۳ کیلومتری قلعه گنج، ۲۷ کیلومتری منوجان و ۳۰ کیلومتری نودژ این استان بوده است.

در ازنا استان لرستان زلزله ۲.۶ و چغلوندی استان لرستان زلزله ۲.۹ به ثبت رسید.

در سنگان استان خراسان رضوی بعد از زلزله ۲.۵، زمینلرزه دیگری به بزرگای ۳.۶ در عمق ۹ کیلومتری رخ داد. رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۴۳ کیلومتری سنگان، ۴۹ کیلومتری نشتیفان و ۵۴ کیلومتری حاجی آباد این استان گزارش شد.

یکشنبه ۲ آبان

در رودهن استان تهران زلزله ۲.۶، قطور استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۸، برازجان استان بوشهر زلزله ۲.۷ رخ داد.

دوشنبه ۳ آبان

چلگرد استان چهارمحال و بختیاری زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۱۶ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۳۴ کیلومتری چلگرد استان  چهارمحال وبختیاری و ۳۷ کیلومتری قلعه خواجه و ۶۰ کیلومتری ایذه استان ایذه بوده است. زلزله ۲.۵ از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این منطقه است.

در قلعه خواجه استان خوزستان زلزله ۲.۹، حسن آباد لائین نو استان خراسان رضوی زلزله ۲.۹، شبانکاره استان بوشهر زلزله ۲.۵ به ثبت رسید.

سه شنبه ۴ آبان

در قلعه خواجه استان خوزستان زلزله ۲.۵، ویس استان خوزستان زلزله ۲.۵ رخ داد.

چهارشنبه ۵ آبان

در آیسک استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۷، یزدانشهر استان کرمان زلزله ۲.۵، بزنجان استان کرمان زلزله ۲.۸، مردهک استان کرمان زلزله ۲.۸، راین استان کرمان زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

فاریاب استان کرمان زمینلرزه ای به بزرگای ۳.۶ در عمق ۱۰ کیلومتر را تجربه کرد و کانون آن در ۲۷ کیلومتری فاریاب استان کرمان و ۶۳ کیلومتری سرگز و ۶۶ کیلومتری زیارتعلی استان هرمزگان بوده است.

در راور استان کرمان بعد از زلزله ۳.۵ در عمق ۱۰ کیلومتری زمینلرزه دیگری با بزرگای ۳ در عمق ۱۱ کیلومتری رخ داد.

پنج شنبه ۶ آبان

در مود استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۷، اردکان استان رفارس زلزله ۲.۵ رخ داد.

جمعه ۷ آبان

در مشکان استان فارس زلزله ۲.۸ به ثبت رسید.

بندر عباس استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۶ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۸ کیلومتری بندرعباس، ۱۹ کیلومتری قشم و ۲۲ کیلومتری جزیره هرمز این استان بوده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *