اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

طرح اکو موزه بافت تاریخی لافت اجرایی می‌شود

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: طرح اکو موزه بافت تاریخی لافت اجرایی می‌شود.

بازخبرعباس نوروزی صبح امروز (چهارم آبان ماه) بابیان این مطلب، افزود: در بازدید مدیرکل دفتر امور پایگاه‌های ملی و جهانی از پایگاه بافت تاریخی لافت اعتبار لازم برای راه‌اندازی دفتر پایگاه بافت تاریخی، ادامه مرمت بادگیرها و همچنین کف سازی بافت تاریخی بررسی شد.

معاون میراث‌فرهنگی، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان عنوان کرد: در این بازدید بر راه‌اندازی شورای راهبردی بافت تاریخی با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، منطقه آزاد قشم و شورای اسلامی شهر لافت تأکید شد.

وی با اشاره به اینکه از سیاست‌های کلی این اداره‌کل راه‌اندازی اکو موزه در بافت تاریخی است، اظهار کرد: طرح اکو موزه بافت تاریخی لافت مصوب شده که پیگیری‌های لازم جهت تخصیص اعتبار مشترک با منطقه آزاد قشم در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، بندر لافت (بندر بادگیرها) با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری تاریخی و طبیعی از بافت‌های ارزشمند جنوب کشور است که در سال ۱۳۸۵ به شماره ۱۶۳۱۵ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *