ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور:

استفاده از نخبگان اهل سنت پایانی بر رفع تبعیض‌هاست

عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور با صدور پیامی انتصاب «ماموستا عبدالسلام کریمی» به عنوان مشاور رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی را حکایت از تدبیر و نگاه عدالت‌محورانه رئیس‌جمهور در بهره بردن از نخبگان و شایستگان اهل سنت و پایانی بر رفع تبعیض‌های مدیریتی دانست.

بازخبرشیخ محمدعلی امینی، عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور، ظهر امروز، ۲۷ مهرماه، با صدور پیامی انتصاب «ماموستا عبدالسلام کریمی» به عنوان مشاور رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی را حکایت از تدبیر و نگاه عدالت‌محورانه رئیس‌جمهور در بهره بردن از نخبگان و شایستگان اهل سنت و پایانی بر رفع تبعیض‌های مدیریتی دانست.

در متن پیام شیخ امینی آمده است:

«رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت؛ انتصاب و بهره بردن از توانایی‌های افراد شایسته، کاردان و متخصص در مناصب و مسئولیت‌های اجرایی، علاوه بر تسهیل امور در جهت تحقق اهداف عالیه دولت و امور اجرایی، بیانگر اعتقاد قلبی جنابعالی به رکن مهم ولی به غفلت رفته «شایسته‌سالاری» در ارکان اجرایی و مشورتی است.

انتصاب مدبرانه «ماموستا عبدالسلام کریمی» به عنوان مشاور رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، نه‌تنها حکایت از تدبیر و نگاه عدالت‌محورانه جنابعالی در بهره بردن از نخبگان و شایستگان اهل سنت به شمار می‌آید، بلکه می‌تواند پایانی باشد بر رفع تبعیض‌های مدیریتی آن هم در شرایطی که به فرموده مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب پا نهاده‌ایم.

از خداوند منان توفیق هرچه بیشتر جنابعالی را در خدمت به اسلام و مردم فهیم و نجیب ایران خواستارم.»

به گزارش ایسنا، «ماموستا عبدالسلام کریمی» با حکم رئیس‌جمهور به عنوان «مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» منصوب شد. او دانش‌آموخته دکترای زبان و ادبیات عرب و دارای گواهی افتا و اجتهاد از طرف مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سال ۱۳۷۰ است و فرمانداری شهرستان دیواندره به مدت ۵ سال، ریاست دانشگاه‌های پیام نور مریوان و سنندج به مدت ۵ سال، معاونت برنامه‌ریزی و نیروی انسانی سازمان آموزش و پرورش استان کردستان به مدت ۵ سال، مدیریت کل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان و مدیریت مرکز تخصصی علوم اسلامی امام شافعی سنندج را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *