اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رییس کمیسیون بانوان شورای شهر بندرعباس:

اجازه ندهید مردم مظلوم هرمزگان بیش از این احساس نا امیدی کنند

رییس کمیسیون بانوان شورای شهر بندرعباس گفت: اجازه ندهید مردم نجیب، مظلوم و دریا دل هرمزگان بیش از این احساس نا امیدی کنند.

بازخبرفریده عامری در دهمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس، اظهار کرد: هرمزگان، “نه یک وجب کمتر و نه یک وجب بیشتر” شعار نیست اعتقاد مردم است.

وی افزود: در حالی که چندی پیش رتبه اول فلاکت در کشور نصیب هرمزگان شد توقع آن بود که دولتمران برای این موضوع آستین بالا بزنند و چاره اندیشی کنند؛ نه آنکه مصوبه سراسر اشکال سالهای قبل را مجددا علم کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای بندرعباس ادامه داد: هر زمان که در خصوص رتبه اول فلاکت هرمزگان در کشور؛ رتبه سوم بیکاری هرمزگان در کشور و رتبه پنجم فقر هرمزگان در کشور چاره اندیشی شد، سپس به سراغ این چنین مصوبه های تفرقه افکن بروید.

وی با بیان اینکه بسیاری از استان ها دریا ندارند و چاره آن دست درازی به جغرافیای استان همجوار نیست، عنوان کرد: مسیر سرمایه گذاری را هموار تر کنید، ما هم برف نداریم اما هیچ گاه به دنبال الحاق سپیدان به هرمزگان نیستیم!

عامری با بیان اینکه اجازه ندهید مردم نجیب، مظلوم و دریا دل هرمزگان بیش از این احساس نا امیدی کنند، تصریح کرد: ۴۳ سال از انقلاب گذشته است، هیچ دولتی وزیر هرمزگانی نداشته، معاون وزیر هم نداشته است، در صنایع و مناطق آزادمان نیز که تا خرخره مدیر پروازی قالب کرده اند، اگر قرار نیست مرحمی بر نداشته هایمان باشید لطفا به داشته هایمان دست نزنید.

وی با بیان اینکه وجب به وجب هرمزگان ناموس ماست، بیان کرد: امیدوارم رئیس جمهور زودتر به هرمزگان سفر کند و یکبار برای همیشه پرونده این مصوبه ننگین را ببندد.

رئیس کمیسیون بانوان در خصوص مسائل شهر بندرعباس خطاب به شهردار بندرعباس fdhk ;vn: با توجه به اقلیم شهر بندرعباس و پتانسیل های دریا، تاسیس هرچه سریعتر “سازمان ساحل” در دستور کار قرار گیرد.

به گفته وی این موضوع می تواند به اشتغال و رونق گردشگری کمک شایانی کند.

عامری افزود: باید هرچه سریعتر تکلیف تیم مدیریتی شهرداری مشخص شود تا شهر از این بلاتکلیفی به در آید.

وی در پایان خطاب به اداره کل ورزش و جوانان و هم چنین سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، خاطرنشان کرد: با توجه به افتخار آفرینی اخیر تیم فوتبال ساحلی بانوان، لطفا برای تداوم این قهرمانی ها از این بانوان پر افتخار حمایت بیشتری کنید و همچنین زمینه را برای حضور دیگر تیم های بانوان در لیگ های کشوری فراهم آورید.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *