ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان:

۱۰ کشتی حامل کالای اساسی تا دو هفته آینده وارد بندرشهیدرجایی می‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۶ هزار تن برنج به مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس وارد شده است.

بازخبرمسعود دشوارگر صبح امروز (۲۷ مهرماه) با بیان اینکه از این میزان تا کنون ۱۰۷ هزار تن برنج از این بندر ترخیص و به سراسر کشور فرستاده شده است، افزود: اکنون حدود ۲۰ هزار تن برنج در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس در حال ترخیص و ارسال به مناطق مختلف کشور است.

وی با اشاره به اینکه این برنج‌ها در کوتاهترین زمان به انبارهای استراتژیک کالاهای کشور فرستاده می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز یک کشتی حامل ۳۰ هزار تن روغن خام خوراکی در بندر شهیدرجایی بندرعباس پهلو گرفته و محموله آن در حال تخلیه است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان با بیان اینکه تخلیه این کشتی تا چهار روز آینده به پایان می‌رسد، تصریح کرد: روزانه روغن خام خوراکی با تانکر به ۳۵ کارخانه فرآوری روغن در سراسر کشور ارسال می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۶۰ هزار تن روغن خام خوراکی با ۱۵ فروند کشتی به این بندر وارد شده که ۳۱۰ هزار تن آن ترخیص شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ کشتی حامل کالای اساسی نیز تا دو هفته آینده به مجتمع بندری شهیدرجایی بندرعباس وارد شده است، عنوان کرد: همه امکانات و تجهیزات این بندر برای ترخیص سریع کالاهای اساسی فراهم شده است.

دشوارگر با بیان اینکه کالاهای اساسی به صورت ۲۴ ساعته از طریق ریلی و کامیون به سراسر کشور فرستاده می‌شود، اظهار کرد: در ۶ ماه نخست امسال بیش از یک میلیون و ۵۵۶ هزار تن کالای اساسی به بندر شهیدرجایی بندرعباس وارد شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روغن نباتی، برنج، شکر، گندم و نهاده‌های دامی از جمله کالاهای اساسی است که این بندر وارد شده است، بیان کرد: بندر شهیدرجایی بندرعباس رتبه دوم واردات کالای اساسی در کشور را دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *