چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

برترین های کنکور فرصت خدمت گذاری به مردم استان خود را از دست ندهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) نقش بسزایی در توسعه عدالت آموزشی و رشد علمی دانش آموزان مستعد بی بضاعت دارد.

بازخبرعلی رئوفی صبح امروز (۲۷ مهرماه) در آئین تجلیل از دانش آموزان  رتبه برتر آزمون سراسری ۱۴۰۰ تحت پوشش کمیته امداد امام، با اشاره به نقش کمیته امداد امام خمینی (ره) در توسعه عدالت آموزشی، عنوان کرد: کمیته امام خمینی(ره) از ابتدای انقلاب تاکنون به عنوان پشتیبان دانش آموزان مناطق محروم و بی بضاعت نقش بسزایی در رشد علمی و پیشرفت این دانش آموزان داشته است.

وی افزود: کمیته امداد جمعیت کثیری از خانواده های بی بضاعت کشور را به صورت آبرومند و عزت مندانه تحت پوشش قرار داده و زمینه شکوفایی فرزندان بسیاری از خانواده های بی بضاعت در در مقاطع مختلف تحصیلی فراهم کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان استان هستند و این افراد پس از طی مدارج علمی با حضور در استان و محل زندگی خود به ارائه خدمت به مردم بپردازند.

رئوفی، تصریح کرد: رتبه های برتر کنکور به عنوان الگوی جوانان مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

وی با اشاره به اهمیت آموختن علم، گفت: امروزه هر کشور و جامعه ای که در عرصه های علمی و فناوری رشد کرده است در عرصه جهانی دارای جایگاه ممتازی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همین خصوص، خاطرنشان کرد: در عصر کنونی کشورهای موفق هستند و مراحل رشد و ترقی را طی کرده اند که در عرصه علمی و فناوری صاحب نظر هستند.

رئوفی، تصریح کرد: رتبه های برتر کنکور در دوران تحصیلات دانشگاهی تمام تلاش خود را صرف آموختن علوم جدید و کسب مهارت کنند و در ایران اسلامی فضا برای رشد و ترقی مهیاست.

وی بیان کرد: دانش آموزانی که از هرمزگان به دانشگاه های برتر کشور راه پیدا می کنند، پس از اتمام دوران تحصیلات مردم و استان خود را فراموش نکنند و فرصت خدمت گذاری به این مردم نجیب را از دست ندهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: آینده هرمزگان و مسیر ترقی آن به دست جوانان مستعد و آینده ساز خود آن است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از دانش آموزان رتبه برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *